Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Στη Λάρ'σα


Εχω αιρό να γράψω. Και έγιναν πολλά. Τώρα εδώ στη Λάρ'σα, δουλεύω με το φυσερό μου και διώχνω φύλλα. Πολλή δουλειά και το βράδυ μπυράκια και Γκιουλέκα στη Λαμπρινή, στη Νίκαια.

Μου φάγανε τις ξεκοπές μου φάγανε και τα μεροκάματα. Μόνο ο Μίμης μου 'μεινε να με παρηγορεί από το σιντί.

Καλές στιγμές έχουμε όμως. Έχουμε και δωράκια. Κάτι στρινγκάκια, κάτι κωλότριχες και ιστορίες, κάτι μπιρίμπες και τα λοιπά.

Τέλος και το σώβρακο που είχε πλύνε - βάλε. Τώρα φοράω στρινγκάκια που τα πουλάνε σε συσκευασία των 18. Έχω άσπρα, έχω κόκκινα, έχω μπλε, έχω και κίτρινα. Τέλος το κίτρινο μπρος το καφέ πίσω, αφού δεν υπάρχει πίσω παρά ένα κορδονάκι. Μπροστά έχεοι μία σακκούλα που είναι και διαφανής οπότε δε φαίνεται ούτε το κίτρινο.

Εκτός από τα στρινγκάκια μου, φοράω και μποξεράκια όταν πάω στα μπουζούκια, μη μας πέσει κανένα παντελόνι και μας την πούνε. Έχω και ντόλυσεκαμπάνα μπλούζες, έχω και γκαντ πουκάμισα, έχω και stihl φυσερό.

Άρχοντας δηλαδή, όπως μου πρέπει.


Έμπλεξα και τη μητρομανιής














.............................................................

Να ΄χα και καμία ξεκοπή

Δεν υπάρχουν σχόλια: