Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Για να ασκήσω τα σεξουαλικά μου δικαιώματα, εκκαθαριστικό χρειάζομαι

Κάποιο σκιπητάρι, έβγαλε νόμο πως για να καλέσω τη γκόμενα μου από τη χώρα της, πρέπει να του δείξω το εκκαθαριστικό μου και να έχω και αφιμί.

Νόμιζα πως ήθελε ασιμί και πήγα και εγώ να βγάλω τα χαρτιά που θέλανε. Μου λένε τι εν' τούτο;. Δώσε το εκκαθαριστικό σου


Μου έδειξε και κάτι μαθηματικά και φιλόλογα σε κάτι παλιόχαρτα πράσινα από την πολυκαιρία.

-Τέτοιο θέλουμε άρχοντα, αλλιώς δε γαμάς.

Μάλιστα. Εγώ τελευταία φορά που είδα τέτοιο χαρτί ήταν επί ένωσης κέντρου, πριν την αποστασία. Που να το βρω τώρα εκείνο το παλιόχαρτο;

Είπα του μπαμπά να μου δώσει το δικό του χαρτί για να φέρω τη γυναίκα, αλλά μετά τα φασολάκια και όσα έχω κάνει, ούτε να το ακούσει δεν ήθελε.

Η εφορία έχει μπει παντού τελικά. Ακόμα και στο βρακί μου. Γι' αυτό ψηφίζω σταθεροποίηση.

Άλλη μαλακία δε κάνω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: