Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Το καλοκαίρι τις παίρνω δύο δύο (και τρεις τρεις άμα κάτσει)

Μεγάλο σουξέ τελικά έχω. Ο Άρχοντας σας, ο δικός σας άνθρωπος γνωρίζει πιένες με τις γκόμενες.

Πέρα από τις γνωριμίες που μου σύστησε ο μαλλιάς, ξεκίνησα και παίρνω τη μία μετά την άλλη. Επεσα σε φωλιά. Χθες το βράδυ πήρα τη δικιά μου από το σπίτι με το φοξβάγκερ, που έχει μικτό 2 τόνους. Ενώ πηγαίναμε να φάμε, μου λέει:

-Γιάννιιιη, να πάρουμε και τη φίλη μου τη Μαίρη μαζί που θέλει να σε γνωρίσει;
-Να την πάρουμε μαζί (και σκεφτόμουν πονηρά). Αλλά σου μοιάζει καθόλου;
-Εεε όχι. Εκείνη είναι λίγο παχουλή.
-Δεν πειράζει αγάπη μου. Καλή κοπέλλα θα είναι αφού κάνετε παρέα.
-Ναι και ντύνεται πολύ σέξυ. Να δεις, θα σου αρέσει.




Περάσαμε να την πάρουμε αλλά τότε κατάλαβα πως το φοξβάγκερ ήταν μικρό. Το είχα πάρει και κρυφά από τον μπαμπά και φοβήθηκα μήπως το σπάσω, Τελικά φάγαμε στο σπίτι της Μαίρης και μετά το γλεντήσαμε απταίστως κι επιτόπου

Αφού έγδυσε η μία την άλλη, μείνανε μόνο με το εσώρουχο και καταλαβαίνετε τι ακολούθησε.

Όργια. Με ξεζούμισαν τα κορίτσια μου.


Τ

ο κακό είναι πως δεν έλειψαν και τα ατυχήματα.

Τελικά σήμερα ξύπνησα με πονοκέφαλο. Δεν ήταν οι μαλαματίνες. Μόνο μία ήπιαμε. Ήταν πως μάλλον η Μαίρη μου έκατσε βαριά.





Σήμερα ο μπαμπάς με πήγε στον ζωολογικό κήπο. Καθώς περπατούσα, έπεσα πάνω στη Μαίρη. Ευτυχώς δεν έπεσε εκείνη πάνω μου.

-Γιάννιη, έλα να σου γνωρίσω μία φίλη μου κι εγώ που θέλει να σε γνωρίσει
-Μμμμ καλά. Σου μοιάζει καθόλου αγάπη μου; τη ρώτησα
-Ναι αλλά είναι λίγο πιο παχουλή
-Καλά είπα (ενώ ξανασκεφτόμουν πονηρά) που είναι τώρα, δεν θα έρθει;
-Πήγε λίγο στην τουαλέτα να φρεσκαριστεί. Μόλις τελειώσει θα έρθει.

Πήγα να κρυφοκοιτάξω στην τουαλέτα τη γκόμενα. Τελικά μου είπε ψέμματα.

ΔΕ ΦΡΕΣΚΑΡΙΖΟΤΑΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: