Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Φρούτα εποχής "Ο Άρχοντας"


Ο Πολύμυλος είναι το Λας Βέγκας της Ελλάδας. Στο Αγρίνιο δεν έχουμε τόσο καλά μαγαζιά, όπως το καφενείο - μανάβικο του Πολύμυλου.


Πίνεις το ουϊσκι σου, τρως κι ένα πιπόν' ένα καρπούζ' άντε και κανά γιαρμά. Κάνει καλό και στα νεφρά. Κακό μόνο στην τσεπ' κάνει και στον Μπαρμπαγιώργο βέβαια, που τον άφησα να ξεροσταλιάζει περιμένοντας να πάω να τον πάρω.

Του εξήγησα όταν τον είδα "Αγάπη μου, έπρεπε να πάρω τις βιταμίνες μου. Να φάω τα φρουτάκια μου". Εκείνος δεν είπε τίποτα. Μόνο έβγαλε τη μπλε ποδιά που φοράει στις ιδιαίτερες στιγμές μας και έφυγε.

Ο μπαμπάς μπου έβαλε άγριο χέρι που άφησα τον αρραβωνιαστικό μου να περιμένει κι εγώ έτρωγα τα φρούτα μου.

"Τουλάχιστον ας τον έπαιρνες να σου δίνει τα εκείνος τα φρούτα για να φας. Είναι πολύ ερωτικό και βοηθάει να συσφίγξετε τις σχέσεις σας. Τώρα ο αρραβωνιαστικός σου τσαντίστηκε και θα σε αφήσει."


Του απάντησα πως το καρπούζι κάνει καλό στο σεξ και είναι καλύτερο από το Βιάγκρα, γιατί το διάβασα σε μία μελέτη

Ο μπαμπάς δεν καταλαβαίνει πως εγά αν δε φάω φρούτα δε θα μεγαλώσω.




Ο Μπαρμπαγιώργος χθες ήρθε με ένα μισοφαγωμένο καρπούζι. Δεν κατάλαβα τις προθέσεις του αλλά χαμογελούσε περίεργα

Δεν υπάρχουν σχόλια: